تحقق حداکثری شاخصهای سلامت اداری از اهداف بانک توسعه تعاون است
[ad_1]
مدیرعامل بانک تعاون تجربه، تحقق حداکثری شاخص های سلامت اداری را از اهداف این بانک عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بانک تعاون، محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری، اظهار کرد: این بانک علاوه بر شفافیت و رعایت کامل استانداردهای حسابداری و مالی، اهتمام لازم را به عمل می آورد. رعایت سیاست های روابط عمومی دولت و پاسخگویی به مشتریان و رسیدگی به پیشنهادات و شکایات.
وی افزود: در طول دولت سیزدهم شاهد توجه جدی دولتمردان و مدیران ارشد و اجرایی شهید آیت الله رئیسی به روابط عمومی، رسیدگی به مشکلات، ارتقای سطح معیشت مردم، ایجاد اشتغال و شروع و تکمیل ساخت و سازها و محرومیت زدایی بوده ایم. بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی اقدامات و اقدامات مختلفی را برای رونق تولید، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت انجام داده است.
این مسئول بانکی تاکید کرد: همواره بر عملکرد استان ها در دریافت امتیاز از گزارش های مرکز بازرسی نظارت می کنیم، با ارزیابی عملکرد و روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهترین نحو ممکن، علاوه بر موارد خوب به استان ها ابلاغ کردیم. روحیه و دستورالعمل های کامل، مستندسازی و پیگیری جدی برای رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات، مسائل و شکایات. مدیران ارشد بانک همواره حضور موثری در میزهای ارتباط عمومی و پاسخگویی داشته اند.
در این جلسه که با حضور معاونین مدیران اجرایی و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، بررسی عملکرد استانی در حوزه روابط عمومی، راهکارهای ارتقای شاخص های ارزیابی عملکرد و تداوم رتبه های بالا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ، حمایت از حقوق مشتریان، بهینه سازی ذخیره وجوه نقد در شعب، رسیدگی به برخی مسائل و مصادیق حقوق شهروندی، شناسایی گلوگاه های افشا و برخی موارد بازرسی.
انتهای گزارش تبلیغاتی
[ad_2]