دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardگزارش کمپین «کهکشان میلیاردی»؛ بانی مد ۱۰۰ درصد از بودجه این کمپین را صرف تبلیغات دیجیتال کرد دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 3 دقایق
کمپین دیجیتالی 360 “کهکشان بیلیارد” توسط BonnyMed با هدف افزایش فروش فروشندگان شرکت کننده در کمپین و با پیام “سکه ساز میلیاردها تومان جایزه و تخفیف در انتظار شماست” از 28 اردیبهشت ماه در کانال های مختلف اجرا شد. تا 18 ژوئن
به گزارش روابط عمومی بانی مد، کمپین Billion Galaxy در یک ماه و در چهار مرحله اجرا شد. در مرحله اول این کمپین فقط در پنج روز اول در رسانه های متعلق به فعال بود، در مرحله دوم (پنج روز دوم کمپین) Bunnymad روی تبلیغات کلیکی، اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل و افزایش آگاهی تمرکز کرد. قرار دادم. این مجموعه روی شبکه های اجتماعی رفت و سپس با نصب اپلیکیشن در کافه بازار به تبلیغ این کمپین پرداخت.
BunnyMed با طراحی یک بازی برای کمپین “Billion Galaxy”، 500 میلیون تومان اعتبار خرید جین وست را بین 17 برنده تقسیم کرد. این جایزه بین افرادی که در پایان بازی به سیاره دوازدهم رسیدند توزیع شد. یعنی افرادی که 12 بار متوالی با زدن یک سکه “شیر” گرفتند می توانند این جایزه را بگیرند و در نهایت از 1 میلیون و 20 هزار نفری که این بازی را انجام دادند، 17 نفر به این سیاره رسیدند و همچنین این بازی منجر به 378 نفر شده است. هزار کاربر و 61 هزار مشتری جدید به BonnyMed پیوستند.
نقاط تماس کمپین، از رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی
این کمپین در فضای مجازی 360 در کانال های مختلف محقق شد. به طور خلاصه به بررسی آنها می پردازیم:
- سایت های خبری و گزارشی
- شبکه های اجتماعی: اینستاگرام، تلگرام، توییتر
- کمپین های تبلیغاتی گوگل
- یکتانت (روی تبلیغات در قالب بنر، مسابقات، ویدئو و اعلانهای فشاری کلیک کنید)
- دستگاه ( مقدماتی )
h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:0widtop;0;absoluteth; :100%;ارتفاع:100%;}
55٪ سهم تبلیغات گوگل از بودجه کمپین
Bonny Fashion اعلام می کند که 100 درصد بودجه این کمپین صرف تبلیغات دیجیتال می شود و می توان گفت که بودجه صرف شده با احتساب اعتبار 500 میلیون تومانی برای خرید پاداش از جین وست به صورت کل گزارش شده است. از 9 یک میلیارد و دویست میلیون تومان.
در جدیدترین کمپین میلیاردی Bonnymed، گوگل ادز 55 درصد، بازاریابی پیامکی 20 درصد، شبکه های اجتماعی 10 درصد و آپارات، یکتان و کافه بازار هر کدام 5 درصد از سهم بودجه کمپین را به خود اختصاص دادند.
تیم بازاریابی بانی مد هدف از این کمپین را جذب 10 میلیون بازدیدکننده اعلام کرد که در نهایت موفق به جذب 13 میلیون و صد هزار بازدید شد. از این مبلغ، او توانست 300000 کاربر و 50000 مشتری جدید برای Bonny Mod ایجاد کند. همچنین پربارترین رسانه های کمپین به ترتیب شبکه های اجتماعی، پیامک، گوگل ادز، تارا، طرب، آپارات (پری_رول)، دیجی پی و یکتانت هستند.
[ad_2]